onsdag 2. juni 2010

Dagens tips!!


BRBarrangerer etablererkurs som er perfekt hvis man er kreativ og har enkeltpersonforetak! Jeg har vært på kurs nå, og føler at mye ble oppklart i papirjungelen, og hvordan man skal forholde seg til budsjetter og framdriftsplaner som kreativ utøver. Hurra! Tror kanskje det var en fordel å ha holdt på litt med enkeltpersonforetaket, da forstod jeg mer hva som gjaldt mitt eget foretak. Kan kanskje bli litt overload hvis man er helt fersk i forhold til alle detaljene rundt drift, eller skal til å velge foretaksform, men jeg ville uansett prøvd å delta på et slikt kurs hvis man er i etablererfasen. Det kan først og fremst spare en for å gå i en del feller!! Og så var det ganske kjekt at kursholderne hadde forståelse for våre yrkesvalg, det kan jo virke ganske koko for en med økonomisk sans å forstå hvorfor det vi gjør til tider. Spesielt med tanke på hvor usikkert det er. De tilbyr også veiledningstimer utenom, og sånn som jeg forstod det, kunne de gi hjelp til å velge foretaksform, sette opp kontrakter, og gi tips til drifting av kreative firma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grab This Widget